مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-10پزشكي

احداث 6 خانه بهداشت در روستاهای تیران و کرون


سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون گفت: 6 خانه بهداشت  جدید در روستاهای این شهرستان در حال احداث بوده که 4 باب آن نیازمند تجهیزات برای بهره برداری است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون گفت: 6 خانه بهداشت  جدید در روستاهای این شهرستان در حال احداث بوده که 4 باب آن نیازمند تجهیزات برای بهره برداری است.

سعید چمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: احداث خانه های بهداشت به دلیل قدیمی بودن و یا فقدان این مراکز در تعدادی از روستاها در برنامه کار مدیریت شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه احداث 6 باب خانه بهداشت در دستور کار قرار دارد، افزود: این پروژه های عمرانی هر کدام 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند تا به بهره برداری برسند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون، ادامه داد: عملیات عمرانی ساختمان چهار باب از این خانه های بهداشت به پایان رسیده و نیازمند تجهیزات برای ارائه خدمات است.

وی اضافه کرد: احداث این مراکز بهداشتی به مدیریت سلامت در هر روستا کمک کرده و مانع از شیوع بیماری ها خواهد شد و از طرفی برخی از خدمات درمانی مثل معاینات پزشکی در این خانه ها انجام می شود.

چمی کمبود نیروی انسانی در خانه های بهداشت را معضلی در این خصوص بیان کرد و گفت: در حال حاضر یک نفر بهورز، جمعیت 2500 نفری را تحت پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 خانه بهداشت در روستاهای تیران و کرون

احداث 6 خانه بهداشت در روستاهای تیران و کرون